Våren är här! | Sverigedemokraterna i Tomelilla

Våren är här!

Hejsan alla SD vänner!

Ville bara uppdatera er med att värmen har kommit åter till vår lilla del av världen!

Snart börjar det även bli dags att dra igång marknaderna vilket vi hoppas att solen kommer lysa med sin värme över, jag kommer lägga upp datum senare över vilka byar vi kommer stå i och vilka datum det är om ni inte har riktigt koll på det. Hoppas att vi kommer se er där vilket hade varit väldigt trevligt och roligt! Har ni någon undran eller ett förslag ? Kom fram till oss och prata med oss som står där, vi hjälper gärna till och svarar så gott vi kan.

Vi har varit på några konferenser / seminarium nu det senaste vilket har varit väldigt informativt och trevligt att träffa andra SD vänner från våra grann kommuner men även några från riks, vilket var super trevligt! De vi har varit på var bland annat seminariet ”SD och vården i region Skåne”. Vilket var väldigt informativt! Även så sent som idag var vi iväg för att höra om Service avdelningen och ombudsmännen och vad de gör.

Vi jobbar alltid på att bli bättre och få så mycket information som möjligt för att kunna ta så bra beslut som möjligt och vi kommer även fortsätta med detta arbete!

Sist men inte minst så planerar vi på att ha ett medlems möte så att ni som är medlemmar kan prata med oss som är aktiva och kanske där är någon utav er som skulle tänka sig att bli aktiv, vilket vi alltid hoppas, då det är en ganska intressant och utmanande hobby som man kan driva hur långt som helst om man är redo att arbeta hårt och lära sig en massa olika saker. Jag återkommer med datum och plats men har ni något som ni kommer på till dess så får ni gärna skriva ner det och ta med eller skicka iväg ett meddelande här på hemsidan.

Varma hälsningar //

Marie-Louise Ordförande SD Tomelilla